http://www.youtube.com/anjaceline <---> http://vimeo.com/user8154552

søndag 6. februar 2011

Babyshower


I går var jeg med å arrangere min aller første babyshower for en barndomsvenninne. Dette er ikke så vanlig å feire i Norge, men noe som absolutt bør innføres for fullt. Man spiser kake, leker, og rett og slett dusjer den kommende babyen i gaver. Vi arrangerte quiz, gjett-sjokoladen-i-bleia-lek, skrev i en minnebok til babyen og det hele endte opp med at jeg holdt en to timers fotoshoot. Kjempe koselig dag!







Vi lagde også en bleiekake, slik ble den. Hvis du også fikk lyst til å prøve det, kan du lære det på videoen under.

2 kommentarer:

  1. Åååååååå så fint alt var Anja!! Nydelig:D Sikkert en kjempespesiell dag for den kommende mor, som hun vil huske i lang lang tid fremover=) Når har hun termin? Bleiekake er genialt da!!

    SvarSlett
  2. Haha, den bleieleken var ekkel:p Vi hadde babyshower for ei venninne i fjor, det er så utrolig koselig!

    Sv: Tusen takk, så koselig å høre:) Headeren min er laget av ei veldig flink jente som heter Warunee, men hun har dessverre sluttet å blogge, så det er ikke så lett å få tak i henne. Bakgrunnen er et bilde jeg fant på photobucket. (Søkte på "Patterns" og "purple".) Nå husker jeg dessverre ikke hvordan i alle dager jeg fikk det til, siden jeg har hatt samme design i over et år.. Men jeg søkte bare rundt på nettet og på hjelpesidene til blogger.com:) Jeg likte designet ditt veldig godt også, skikkelig vårlig og fint:)

    SvarSlett