http://www.youtube.com/anjaceline <---> http://vimeo.com/user8154552

mandag 2. mai 2011

Det kuleste jeg har gjort noen gang


Min drøm har alltid vært å hoppe i fallskjerm! Har gjort veldig mye i livet, men dette er virkelig den sykeste og tøffeste opplevelsen jeg har hatt noen gang! Å stå på kanten av flyet og se ned i skyene var som om en drøm. Man vet jo ikke om man overlever, så det var mye som gikk igjennom hodet mitt akkuratt da. Rakk ikke blir nervøs for det skjedde så fort!

Hoppet fra ca 4600 meter over bakken og var i fritt fall i et minutt! Jeg slet veldig med å puste og fikk dotter i ørene, ellers var det helt fantastisk og suse nedover i over 240 km/t. Når fallskjermen ble dratt opp og jeg hang bare i noen seler høyt over bakken var utrolig spennende og uvirkelig. Plutselig sa han jeg hoppet med at han skulle løsne litt på selene, og det var først da jeg ble litt redd. Heldigvis var det bare en sele over magen som ikke hadde noe med selve fallskjermen og festet å gjøre.

Det var en helt utrolig utsikt der oppe og jeg fikk vite masse om Australia og hvor forskjellige ting lå. Klarte så vidt å se den store byen med skyskraperene i horisonten. Følte jeg var på skikkelig sightseeing!

Dette har vært en fantastisk opplevelse jeg aldri vil glemme, og vil gjerne gjøre det igjen!

1 kommentar:

  1. Så klippet her om dagen ja! Meget kult frøken. Bare lyst å gjøre det igjen og igjen jeg også! Ser ikke ut som du synes det var vanskelig å puste de første sekundene i det hele tatt jo?!;)

    SvarSlett