http://www.youtube.com/anjaceline <---> http://vimeo.com/user8154552

mandag 23. april 2012

Sponset video - En utrolig opplevelse, helt gratis!

Nå har du muligheten til å reise jorden rundt helt gratis. Sjekk ut denne videoen. Jeg har reist jorden rundt med mitt kamera og har opplevd de mest utrolige ting så denne konkurransen anbefaler jeg på det sterkeste. Alt du trenger å gjøre er å sende inn en morsom applikasjonsvideo og muligheten kan være din. Som utdannet filmregissør har jeg funnet ut at det er ikke så veldig vanskelig å lage en morsom video. Det er bare å være kreativ og vis hvem du virkelig er. Trenger du tips og råd til hvordan videoen kan være så send meg en mail, jeg hjelper gjerne. Å oppleve kulturer er utrolig lærerikt og spennende, men å ha med seg et kamera og dokumentere minnene er helt ubeskrivelig gøy, og slik kan man ta vare på minnene. Ikke minst å dele de med andre senere. Etter å ha vært i Fiji for tredje gang, hvor jeg bodde i en landsby og lagde en kortfilm føler jeg at jeg har oppnådd mye i livet allerede. Og nå trenger man ikke være profesjonell filmskaper eller ha reist rundt i verden for å få denne muligheten. Dette innlegget er sponset av Spar.

1 kommentar: